Megjegyzés:
Bibliogr.. — Pedagógia és egészséglélektan - lehetséges kapcsolatok. — Iskola és egészségfejlesztés. — Edukációs környezetek: oktatási-nevelési helyszínek környezetpszichológiája. — A serdülokori egészségmagatartás pozitív pszichológiai megközelítése. — Önértékelés, jóllét és rizikómagatartás serdülokorban. — Szociális kompetenciák és az iskoláskorúak egészségmagatartása. — Rosszindulatú daganatos és cukorbetegséggel élo serdülok számára szervezett rehabilitációs célú nyáritábor-program bemutatása és hatékonyságvizsgálatának eredményei. — A HBSC-kutatás bemutatása: az iskolai környezet és az egészség kapcsolatára vonatkozó legfrisebb eredmények. — A serdülokori dohányzás pszichológiája. — Serdülokorú fiatalok alkoholfogyasztása az ESPAD-kutatások eredményei alapján. — Illegális droghasználat a serdülokorúak körében: elterjedtség, okok és a beavatkozás lehetoségei. — Az Egészséges Iskolákért program bemutatása. — Az Egészségvirág iskolai egészségfejlesztési programok bemutatása