Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
"Hited meggyógyított" - A fogyatékosság újszövetségi értelmezése | Berzsenyi Emese | p. 46-66 | | | fogyatékkal élők, fogyatékos gyermekek, keresztény nevelés |
Új szellemi áramlatok a könyvolvasási szokások tükrében | Domokos Áron | p. 67-79 | | | könyvolvasás |
Az igazságosság, mint a négy sarkalatos erény egyikének megjelenítése Wagner Lohengrinjében, avagy az etikaoktatás művészetpedagógiai megközelítéssel | Erdősi-Boda Katinka | p. 80-93 | | | |
Kisiskolások irgalmasságának megnyilvánulása a társas kapcsolatokban | Fancsal Kinga-Ibolya | p. 94-113 | | | |
Irgalmasság és megérintődés - Az irgalom jelenségvilága és lehetőségei a társas kapcsolatok formálásában | Fehér Ágota | p. 114-127 | | | |
A nevelés irgalmasságának társadalmi dimenziói | Fülöpné Erdő Mária | p. 128-134 | | | |
Móra Ferenc szeretetnovellái | Gasparics Gyula | p. 135-142 | | | |
Az irgalmas szeretet példája - Árpád-házi Szent Erzsébet | Gasparicsné Kovács Erzsébet | p. 143-152 | | | |
Irgalmasság a kisgyermek-nevelésben | Horváth Edit | p. 153-161 | | | |
A legfőbb irodalmi ítélő az olvasó, az olvasói igény (Mécs László, az irgalmasság és a seretet költője a mai irodalom- és anyanyelv-pedagógiában ) | H. Tóth István | p. 162-179 | | | |
Irgalom és igazságosság - Az Isten rabjai üzenete a mának | Keller Péter | p. 180-192 | | | |
Andersen parabolái a kegyelem kérdéskörének tükrében | Kicsák Mónika | p. 193-203 | | | |
Nemzetközi összehasonlító vizsgálat katolikus főiskolák 65 év feletti korosztály oktatásával foglalkozó kézéseiről | Kismóni Glória | p. 204-210 | | | |
Az irgalmasság lelki cselekedetei a keresztény pedagógiában | Lukácsi Zoltán | p. 211-222 | | | |
Ferenc pápa "ökológiai" enciklikája - a környezettudatosság tükrében | Megyeriné Runyó Anna | p. 223-238 | | | |
Az újkori magyar tanügyigazgatás első dokumentuma: az 1777. évi Ratio Educationis | Mészáros László | p. 239-256 | | | neveléstörténet (magyar ), Ratio Educationis |
A Beavatott - filmsorozat és az erények | Pfuscher Emese | p. 257-258 | | | |
A debreceni Darai József pedagógiai és kutatói munkássága 1951-1996 között | Rácz Márk | p. 259-280 | | | |
A felvilágosodás korának egyháziének-használata - Különös tekintettel Mária Terézia egyházi reformjaira | Sanda István Dániel | p. 281-291 | | | |
Az önismeret fejlesztésének elméleti alapjai | Szőke-Milinte Enikő | p. 292-312 | | | |
A kreativitás segítése napjainkban | Temesközi-Kállai Renáta | p. 313-326 | | | |
A "Cura Personalis" elve Sacré Coeur növendékek iskolai narratívumaiban | Valentné Albert Éva | p. 327-345 | | | Sacré Coeur, Sacré Coeur nővérek, szerzetesi iskola |
Az irgalmasság és a proverbiumok | Vörös Klára | p. 346-353 | | | |