Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
A fogyatékosság értelmezésének eszmetörténeti alapjai a világvallásokban | Berzsenyi Emese | p. 56-61 | | | fogyatékos gyermekek, keresztény nevelés |
Régi-új értékek a természettudományok tanításában | Both Mária, Csorba F. László | p. 62-72 | | | természettudományos oktatás |
A római katolikus hittankönyvkiadás szempontjai és lehetőségei napjainkban | Csima Ferenc | p. 73-82 | | | hittankönyvek kiadása, tankönyvkiadás |
Ki vagyok én a hangok nélküli világban? - Hallássérült gyermekek énképének sajátosságai | Czenki Tímea, Fehér Ágota | p. 83-95 | | | hallássérültek, sérült gyermekek |
Music and it's education in franciscan monastery of Pest in the 18th century | Deákné Kecskés Mónika | p. 96-107 | | | egyházzene, ferences kolostor (Pest ), ferences rend (Magyarország ) |
Az együttérzés értéke az iskolák világában : az iskolai társas klíma és a pszichológiai immunkompetencia tükrében | Fehér Ágota | p. 108-117 | | | iskolapszichológia, társas együttélés, szociálpszichológia |
Simone Weil pedagógiája és a figyelem kategóriája | Gutbrod Gizella | p. 116-122 | | | |
A keresztény közösségekben végzett önkéntes munka pozitív hatásai a főiskolások életében | Hollósi Cecília | p. 123-131 | | | iskolai közösségi szolgálat |
Klarigo program bemutatás és hatásvizsgálata | Horváth Mariann | p. 132-154 | | | Klarigo program |
Az Európához tartozás hitvallása - Herceg Ferenc: Pogányok | H. Tóth István | p. 155-172 | | | |
A dúsgazdagolás, egy népi színjáték és példázata | Karácsony-Molnár Erika | p. 173-192 | | | vallási néprajz |
A gyermeki lét lelkiségteológiai alapjai | Mészáros László | p. 193-199 | | | lelkiségteológia |
A Szent Domonkos Rendi Nővérek Kőszeg Tanítónőképzőjének megalapítása | Molnár Béla | p. 200-213 | | | domonkos nővérek, egyházi iskola (katolikus ), szerzetesi iskola, tanítónőképzője Kőszeg - domonkos apácák |
A Katholikus Szemle művészetpedagógiai törekvései ; Katholikus Szemle | N. Mandl Erika | p. 214-223 | | | Katholikus Szemle, művészetpedagógia, egyházi sajtó |
Tekintélyelvű vagy demokratikus nevelés? | Orvos Levente | p. 224-234 | | | neveléselmélet |
A debreceni Bimbó Mihály élete, pedagógiai munkássága és eredményessége | Rácz Márk | p. 235-252 | | | |
Flaccus Alcuin a teológus és neveléstudós | Sanda István Dániel | p. 253-257 | | | |
Tovább élő életreform mozgalmi törekvések az Új Vallási Mozgalmakban | Szarka Emese | p. 258-272 | | | |
A dialógus szerepe az esélyteremtésben | Szőke-Milinte Enikő | p. 273-279 | | | |
A játék profán oldalán túl | Valentné Albert Éva | p. 280-288 | | | |
Keresztény nevelés - keresztény pedagógia : Kérdések és irányvonalak a 20. századi olasz pedagógiában | Verdes Miklós | p. 289-302 | | | |