Egy elkószált kötet Teleki Sámuel utazásából
Teleki Sámuel kötet
Spontone, Ciro (ca. 1552-ca. 1610)
Giorgio Basta tábornok titkáraként járt Erdélyben
Bajtay kötete
Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|---|---|---|---|---|
Pedagógia és egészséglélektan - lehetséges kapcsolatok | Buda Béla | p. 21-28 | egészségpszichológia, pedagógiai pszichológia | ||
Iskola és egészségfejlesztés | Felvinczi Katalin | p. 29-43 | |||
Edukációs környezetek : oktatási-nevelési helyszínek környezetpszichológiája | Dúll Andrea | p. 44-69 | |||
A serdülőkori egészségmagatartás pozitív pszichológiai megközelítése | Pikó Bettina | p. 73-89 | |||
Önértékelés, jóllét és rizikómagatartás serdülőkorban | Nagy Henriett | p. 90-118 | |||
Rosszindulatú daganatos és cukorbetegséggel élő serdülők számára szervezett rehabilitációs célú nyáritábor-program bemutatása és hatékonyságvizsgálatának eredményei | Török Szabolcs, Kökönyei Gyöngyi, Károlyi Lili et al | p. 136-166 | |||
A HBSC-kutatás bemutatása : az iskolai környezet és az egészség kapcsolatára vonatkozó legfrissebb erdmények | Várnai Dóra, Örkényi Ágota, Aszmann Anna et al | p. 169-196 | |||
A serdülőkori dohányzás pszichológiája | Urbán Róbert | p. 197-215 | dohányzás, serdülőkor, addiktológia, szenvedélybetegség | ||
Serdülőkorú fiatalok alkoholfogyasztása az ESPAD-kutatások eredményei alapján | Elekes Zsuzsanna | p. 216-242 | serdülőkor, alkoholizmus, addiktológia, szenvedélybetegség , szenvedély (alkoholizmus ) | ||
Illegális droghasználat a serdülőkorúak körében : elterjedtség, okok és a beavatkozás lehetőségei | Paksi Borbála, Demetrovics Zsolt | p. 243-261 | szenvedélybetegség, drogfüggőség, serdülőkor, addiktológia | ||
Az "Egészséges Iskolákért" program bemutatása | Felvinczi Katalin | p. 265-282 | |||
Az "Egészségvirág" iskolai egészségfejlesztési programok bemutatása | Kulin Eszter | p. 283-294 | |||
Az "Életvezetési ismeretek és készségek", a "Véleményem szerint..." és az "Úgy gondolom..." című, iskolai alapú elsődleges megelőzési programok bemutatása | Csendes Éva | p. 295-314 |