Egy elkószált kötet Teleki Sámuel utazásából
Teleki Sámuel kötet
Spontone, Ciro (ca. 1552-ca. 1610)
Giorgio Basta tábornok titkáraként járt Erdélyben
Bajtay kötete
Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|---|---|---|---|---|
Bevezetés a szocializáció kutatásába | Goslin, David A. | 5-30. l. | |||
Bevezetés a szocializáció kutatásába | Goslin, David A. | 33-55. l. | |||
A gyermeki fejlődés szociális szituációja | Bozhovič, Lídia I. | 56-83. l. | |||
Szociális tanulás utánzás útján | Bandura, Albert | 84-122. l. | |||
A szerepkonfliktus és a társadalmi elvárás motivációs jelentősége | Gomelauri, M. L. | 123-144. l. | |||
Az én-kép és kialakulása | McCandless, Boyd R. | 145-176. l. | |||
A büntetés szerepe a szocializációs folyamatban | Parke, Ross D. | 177-211. l. | |||
A környezeti hátrány és a tanár | Wiseman, Stephen | 212-233. l. | |||
A foglalkozási szocializáció | Moore, Wilbert E. | 234-255. l. | |||
A társadalmi összehasonlítás folyamatainak elmélete | Festinger, Leon | 259-291. l. | |||
A vonatkoztatási csoport | Hyman, Herbert H. | 292-312. l. | |||
A csoportdinamikai elmélet néhány alkalmazási módja | Cartwright, Dorwin | 313-324. l. | |||
A fölérendelt célok szerepe a csoportközi konfliktus enyhítésében | Sherif, Muzafer | 325-339. l. | |||
A barátság : Történeti-pszichológiai esszé. | Kon, Igor Sergeevič | 340-368. l. | |||
Az interperszonális kompetencia fejlődése | Weinstein, Eugene A. | 369-393. l. | |||
Az iskolai- és az osztályélet stílusai | Ruppert, Johann Peter | 394-426. l. | |||
Az osztályközösség pszichikus szerkezete | Kolominskij, J. L. | 427-446. l. | |||
A közösségi kapcsolatok szerkezete és dinamikája | Kiričuk, A. V. | 447-458. l. | |||
Az intelligencia és a szociális erő összefüggése a gyermekek interperszonális viselkedésével | Zander, Alvin | 459-477. l. | |||
A serdülő belső pozíciójának hatása viselkedése önszabályozására | Boriševskij, M. I. | 478-488. l. | |||
Különböző beállítottságok hatása a csoportteljesítményekre kiscsoportokban | Neise, Heidemarie | 489-512. l. | |||
Két 5. osztály többdimenziós elemzése | Ruppert, Johann Peter | 513-540. l. | |||
Csoportképzési eljárások az iskolában | Yates, Alfred | 543-574. l. | |||
Az oktatás lefolyása | Ruppert, Johann Peter | 575-587. l. | |||
A serdülők szubkultúrája és az iskolai teljesítmény | Coleman, James S. | 588-600. l. | |||
Az igényszint egyik szociális meghatározója | Chapman, Dwight W. | 601-615. l. | |||
Cél és szándék a tanulók tevékenységének motiválásában | Slavina, L. Sz | 616-638. l. | |||
A én-kép, a szociális képek és az iskolai előmenetel összehasonlító vizsgálata 10-12 éves tanulóknál | Gilly, Michel | 639-660. l. | |||
Fegyelmezés az osztályban | Kounin, Jacob S. | 661-673. l. | |||
Az ellenséges érzület és kezelése az osztályban | Horwitz, Murray | 674-711. l. | |||
A tanár mint modell | Adelson, Joseph | 712-726. l. |