Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
A mendei evangélikusok pünkösdi templomdíszítése | Baksa Brigitta | p. 56-64 | | | |
A tudáson inneni és tudáson túli tudás, avagy a figyelem anatómiája | Deme Tamás | p. 65-73 | | | |
Zeneművészeti nevelés, a szakrális kommunikáció és a vallásosság | Erdősi-Boda Katinka | p. 74-84 | | | |
A hit támasza az érzelmi fejlődés útelágazásaiban és segítő ereje katolikus általános iskolákba járó gyermekek feszültséglevezetésében | Fehér Ágota | p. 85-96 | | | |
"Az Isten egy kitárt karú ember, aki mindenkit befogad" - Kisiskolások istenképének sajátosságai, összekapcsolódása szülőképükkel és tükröződése kortársai kapcsolataikban | Fehér Ágota, Fancsal Kinga | p. 97-112 | | | |
A keresztény nevelés feladatai és kihívásai a harmadik évezred elején | Fülöpné Erdő Mária | p. 113-120 | | | |
A szellemi sérültek által hordozott értékek - Jean Vanier filozófiája | Hollósi Cecília | p. 121-130 | | | |
Az út keresése - Hozzájárulás a keresztény nevelés feladatai és annak a harmadik évezred elején született kihívásai megoldásához | H. Tóth István | p. 131-150 | | | |
A kompetenciaalapú kirtériumorientált pedagógia szerepe az óvodapedagógus képzésben | Kicsák Mónika | p. 151-154 | | | pedagógusképzés |
Jobb tanárrá tesz a hited? | Máthé Borbála | p. 155-157 | | | |
Bölcsészet és teológia, avagy lehetséges-e a vallásos gondolkodás a bölcsészképzésben? | Mészáros László | p. 158-176 | | | felsőoktatás |
A "hét szabad művészet" oktatása a középkori egyetemeken | Mikonya György | p. 177-185 | | | neveléstörténet, oktatástörténet, felsőoktatás története, hét szabad művészet |
Diákok, diákélet a dualizmus korában a kőszegi domonkos rendi apácák tanítónőképzőjében | Molnár Béla | p. 186-203 | | | domonkos nővérek, egyházi felsőoktatás, oktatástörténet (magyar ), neveléstörténet (magyar ), Kőszeg, Kőszeg - domonkos apácák tanítónőképzője, tanítónőképző |
Vizuális nevelés lehetőségei a hitre nevelésben | Pázmány Karolina Ágnes | p. 204-214 | | | hitre nevelés, vizuális nevelés |
Hitébresztés, hitátadás a keresztény nevelésben | Rédly Elemér | p. 215-228 | | | hitre nevelés, hitátadás |
Értelemközpontú humanizmus - logoterápia és keresztény nevelés | Sárkány Péter | p. 229-235 | | | logoterápia, keresztény nevelés |
Tárgyalkotó innováció advent idejére - Az ünnep megélésének lehetőségei nagyvárosi környezetben, a vizuális kultúra eszközeivel | Siposné Tavaszi Virág | p. 236-247 | | | ünnep, vizuális kultúra, keresztény nevelés |
Európai identifikáció revitalizálása | Szatlóczkyné Gajdóczki Zsuzsanna | p. 248-265 | | | |
Gyakorlati útmutató a magyar irodalom keresztény szempontú tanításához | Szilveszter László Szilárd | p. 266-273 | | | irodalomtanítás, magyar irodalom tantárgy, keresztény nevelés |
Paradigmák a pedagógiai kommunikációban | Szőke-Milinte Enikő | p. 274-283 | | | pedagógiai kommunikáció, kommunikáció |
Beszédes falak a Sacré Coeurben | Valentné Albert Éva | p. 284-294 | | | Sacré Coeur, Sacré Coeur nővérek, keresztény nevelés |
John Henry Newman egyetem eszményének néhány előzménye és következménye | Várnagy Péter, Huszár Zoltán | p. 295-306 | | | keresztény felsőoktatás, felsőoktatás keresztény |
A "Gravissimum educationis" személy-fogalmának értelmezése a 20. századi pedagógiai perszonalizmus fényében | Verdes Miklós | p. 307-316 | | | |
A keresztény értékek megközelítése művéseti és pedagógiai szempontú környezetlalakítással az AVKF-en | Wiedermann Katalin | p. 317-319 | | | |