Nyitvatartás:

Hétfő - péntek: 9-16

Hétvégén: zárva

Kapcsolat

Címünk

1052 Budapest,
Piarista köz 1.

Telefonszám

+36(1) 486-4478

E-mail cím

pkk@piarista.hu

Kincseinkből

A kassai Korán

A piarista rend alapításától fogva nyitott volt a változó világra és kereste azokat az eszközöket, amivel a gyermekek nemcsak jobb emberek, hanem jobban felkészültek is lehettek, mint kortársaik. Ezen módszerekkel megismerhették az őket körülvevő világot, megfelelő tudásra tehettek szert, amivel eligazodhattak Isten teremtett világában. Ehhez jól felkészült, széles ismeretekkel rendelkező, az új módszerekre nyitott, bátor tanárokra volt szükség.

2022. 09. 29. – 09:32

Könyvajánlók

Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
Bevezetés a szocializáció kutatásábaGoslin, David A.5-30. l.
Bevezetés a szocializáció kutatásábaGoslin, David A.33-55. l.
A gyermeki fejlődés szociális szituációjaBozhovič, Lídia I.56-83. l.
Szociális tanulás utánzás útjánBandura, Albert84-122. l.
A szerepkonfliktus és a társadalmi elvárás motivációs jelentőségeGomelauri, M. L.123-144. l.
Az én-kép és kialakulásaMcCandless, Boyd R.145-176. l.
A büntetés szerepe a szocializációs folyamatbanParke, Ross D.177-211. l.
A környezeti hátrány és a tanárWiseman, Stephen212-233. l.
A foglalkozási szocializációMoore, Wilbert E.234-255. l.
A társadalmi összehasonlítás folyamatainak elméleteFestinger, Leon259-291. l.
A vonatkoztatási csoportHyman, Herbert H.292-312. l.
A csoportdinamikai elmélet néhány alkalmazási módjaCartwright, Dorwin313-324. l.
A fölérendelt célok szerepe a csoportközi konfliktus enyhítésébenSherif, Muzafer325-339. l.
A barátság : Történeti-pszichológiai esszé.Kon, Igor Sergeevič340-368. l.
Az interperszonális kompetencia fejlődéseWeinstein, Eugene A.369-393. l.
Az iskolai- és az osztályélet stílusaiRuppert, Johann Peter394-426. l.
Az osztályközösség pszichikus szerkezeteKolominskij, J. L.427-446. l.
A közösségi kapcsolatok szerkezete és dinamikájaKiričuk, A. V.447-458. l.
Az intelligencia és a szociális erő összefüggése a gyermekek interperszonális viselkedésévelZander, Alvin459-477. l.
A serdülő belső pozíciójának hatása viselkedése önszabályozásáraBoriševskij, M. I.478-488. l.
Különböző beállítottságok hatása a csoportteljesítményekre kiscsoportokbanNeise, Heidemarie489-512. l.
Két 5. osztály többdimenziós elemzéseRuppert, Johann Peter513-540. l.
Csoportképzési eljárások az iskolábanYates, Alfred543-574. l.
Az oktatás lefolyásaRuppert, Johann Peter575-587. l.
A serdülők szubkultúrája és az iskolai teljesítményColeman, James S.588-600. l.
Az igényszint egyik szociális meghatározójaChapman, Dwight W.601-615. l.
Cél és szándék a tanulók tevékenységének motiválásábanSlavina, L. Sz616-638. l.
A én-kép, a szociális képek és az iskolai előmenetel összehasonlító vizsgálata 10-12 éves tanulóknálGilly, Michel639-660. l.
Fegyelmezés az osztálybanKounin, Jacob S.661-673. l.
Az ellenséges érzület és kezelése az osztálybanHorwitz, Murray674-711. l.
A tanár mint modellAdelson, Joseph712-726. l.